Co ważniejsze słuchanie czy mówienie, czyli o tym jak poprowadzić profesjonalne spotkanie

Warsztat szkoleniowy porusza wszystkie etapy autoprezentacji i wystąpień publicznych. Począwszy od przygotowania wystąpienia, przez przyciągające rozpoczęcie, atrakcyjne rozwinięcie i mocne zakończenie. Pokazuje możliwości i daje efektywne narzędzia do odpowiadanie na pytania, panowania nad poziomem uwagi i koncentracji uczestników i przyjmowana pochwał.

Cel

Zdobycie umiejętności elastycznego zarządzania czasem i realizacją celu spotkania oraz nauka przygotowania skutecznej prezentacji biznesowej, która będzie realizowała założone cele. Uczestnicy szkolenia będą umieli skutecznie zaprezentować przygotowany materiał przy maksymalizacji efektu wpływu na odbiorców prezentacji

Autoprezentacja

  • mój wizerunek – zasoby i mocne strony.
  • mowa ciała – harmonia w komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
  • świadome i celowe korzystanie z niewerbalnych form zachowania

Sztuka zadawania pytań

  • nawiązywania pierwszego kontaktu w rozmowie indywidualnej
  • szacunek dla rozmówcy
  • informacja zwrotna zamiast krytyki
  • budowanie postawy profesjonalnego komunikatora

Metody i techniki prowadzenia spotkań

  • rozmowy indywidualne
  • zebrania
  • obrady, dyskusje, prezentacje, itp.
  • organizacja spotkania: miejsce i czas spotkania, uczestnicy – ich dobór i poznanie
  • przygotowanie spotkania, lista kontrolna, określenie celu spotkania

Przygotowanie skutecznej prezentacji

  • określenie grupy odbiorców prezentacji
  • rodzaje prezentacji oraz specyfika ich przygotowania i przedstawiania
  • określanie celów prezentacji
  • przygotowanie historii, którą opowiada prezentacja
  • budowanie argumentacji i przewidywanie pytań
  • struktura skutecznej prezentacji
  • skuteczna warstwa graficzna prezentacji
  • sekret przygotowania skutecznej prezentacji

Profesjonalne prowadzenie spotkania

  • struktura spotkania, zarządzanie czasem spotkania
  • motywowanie i angażowanie uczestników spotkania
  • inicjowanie i wzmacnianie współpracy w grupie

Trudne sytuacje

  • typologia trudnych uczestników
  • kryzys współpracy w grupie oraz sposoby reagowania w trudnych sytuacjach

Metodyka prowadzenia szkolenia

Szkolenie jest prowadzone przez dwóch trenerów. Uczestnicy biorą udział w grach i różnego rodzaju symulacjach, rozwiązują testy i uczestniczą w ćwiczeniach praktycznych.

Wymiar godzinowy szkolenia


Co ważniejsze słuchanie czy mówienie, czyli o tym jak poprowadzić profesjonalne spotkanie 2 dni x 8h (45min).

"Najważniejszym celem edukacji nie jest zdobycie wiedzy, lecz umiejętności działania."



Ta strona używa cookie.

Dla Państwa wygody Serwis www.hr-szkolenia.pl używa plików cookies m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników, i w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty. Ustawienia polityki cookies można zmienić w opcjach przeglądarki.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.
Przeczytaj politykę prywatności: LINK

Nasi partnerzy